Często zadawane pytania - FAQ

Jakie są opcje dostawy?
 
Oferujemy kilka metod dostawy:
  • InPost Paczkomaty
  • InPost Paczkomaty pobranie
  • Przesyłka kurierska InPost
  • Przesyłka kurierska InPost pobranie
  • Przesyłka paletowa 

Jakie są koszty wysyłki?

Koszty dostawy są uzależnione od rodzaju metody dostawy oraz od łącznej wagi zamówienia. W przypadku wysyłki za pomocą Paczkomatów InPost maksymalna waga paczki wynosi 25 kg. W przypadku wyboru kuriera InPost maksymalna waga paczki jest równa 30 kg. System przelicza wartość dostawy według łącznej wagi zamówienia. 
 
Koszt wysyłki jednej paczki (w zależności od wartości zamówienia):


 
 do 64,99 złod 65 zł
Paczkomat Inpost9,99 zł1,49 zł
Paczkomat Inpost pobranie13,99 zł5,49 zł
Kurier Inpost15,99 zł2,99 zł
Kurier Inpost pobranie18,99 zł6,99 zł


Przy przesyłce paletowej dostawa jest darmowa.

Jaki jest czas dostawy?

Ponad 90% zamówień w naszym sklepie są wysyłane w ciągu 24h od złożenia zamówienia. Wyjątkiem są zamówienia paletowe. Przy zamówieniach paletowych czas dostawy jest ustalany indywidualnie, lecz nie dłużej niż 14 dni.

Od momentu odbioru paczki przez kuriera od nas czas doręczenia paczki wynosi z reguły 1-2 dni roboczych. W przypadku zamówień paletowych ten czas jest wydłużony do 3-5 dni roboczych.

 
Jak mogę się dowiedzieć że towar został wysłany?

Przy wysyłce zamówienia kupujący dostaje e-mail z numerem paczki.

Nie otrzymałem żadnego e-mail z informacją o zamówieniu. Jak mogę się dowiedzieć czy zamówienie zostało złożone? 

Najprawdopodobniej został podany błędny adres e-mail przy składaniu zamówienia. W takim przypadku prosimy o kontakt za pomocą skrzynki pocztowej pod adres sklep@panhodowca.pl. 
 
Czy mogę zmienić adres dostawy/wybrany Paczkomat?

Zmiana adresu wysyłki/wybranego Paczkomatu jest możliwa do momentu wysyłki zamówienia. Prosimy o kontakt telefoniczny w tej sprawie.
 

Czy otrzymam potwierdzenie zakupu?

Do każdego zamówienia wystawiana jest Faktura VAT, która jest przesyłana za pomocą e-mail.
 

Co jeżeli chcę zakupić całą paletę produktu?

Część oferty hurtowej jest zawarta z zakładce „Oferta hurtowa”.  W innych przypadkach prosimy o kontakt, wtedy będziemy mogli zaproponować indywidualną ofertę.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zwrotu zakupionego produktu można dokonać w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. By dokonać zwrotu prosimy o odesłanie towaru na adres zwrotu:

FH „Pan Hodowca” Marek Szałajko  - Zwroty
38-500 Czerteż
Czerteż 194

Przesyłka musi być dobrze zabezpieczona do transportu, a produkt nie może być używany. Do paczki należy dołączyć formularz zwrotu który jest przesyłany w końcowym e-mailu.

Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych oraz przesyłek wysłanych do Paczkomatów.

 
Zapisz się do naszego Newslettera

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w naszym sklepie

W celu poprawienia jakości usług strona panhodowca.pl korzysta z plików cookies. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na wykorzystanie tej technologii zgodnie z zasadami naszej Polityki Prywatności.

Zamknij